Wednesday, October 8, 2008

Bos Perempuan Cerewet?

Sewaktu saya sedang menunggu untuk mendapatkan rawatan bagi anak saya di sebuah Klinik Kesihatan Kerajaan, saya terdengara perbualan sekumpulan jururawat. Kata seorang di antara mereka;
"Hai kalut kita kalau yang datang ni perempuan", sambil merujuk kepada orang atasan mereka yang akan bertukar ke sana.
" Ya le, perempuan ni cerewet" sampuk yang lain.
Mereka nampaknya sepakat.

Fikir saya dalam hati, ye ke perempuan ni cerewet? Sampaikan staf perempuan sendiri fobia.
Saya pernah bekerja di bawah 4 orang bos perempuan, pada saya biasa sahaja. anda bagaimana?

3 comments:

Cikli said...

cerewet biasanya dapat di compensate dengan comel lote!

CankerSaurus said...

cikli,
Bior ko botoi gitu. comei lote ke "comei" gebu? Patut ramai suka keje di miti.

pokmudo,
eja namo tu bior betoi. Jgn nak jag qty yo. quality pon kena jago deh!

pokmudo said...

Mastura anak sedara awi tok lebai said meninggaldunia dah, kanser tosil kalau tak silap.

Nasi kering lain tak dengar cerita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...